laupäev, 7. mai 2011

Tegemisi

Ma vaatan, et sel aastal on sissekannetega kuidagi kehvasti. Ja kui aus olla, siis ma polegi eriti midagi kudunud, käsi hakkab endiselt peale tunnikest kudumist valutama ja teeb seda siis mitu päeva järjest :(
Natuke olen õmmelnud, aga piltidega on jälle jamasti. Ei tule meelde fotokat võtta kui lastel asjad seljas. Nüüd otsustasin, et teen lihtsalt paar klõpsu ära, muidu jäävadki üles tähendamata ( ja see oleks alles kaotus :p )

Kõigepealt hommikumantlid kahele väiksemale lapsele. Pildil on üks, sest nad on enam-vähem ühesugused :)



Siis pikavarrukaga puuvillane pluus mimmule. Tõttöelda on see riie pluusi jaoks pisut vist paks, retukad oleks sellisest õigem teha. Umbes retukate jagu on riiet alles ka, aga ma kardan, et siis ta paneks püksid ja pluusi korraga selga ja välja tuleks pidžaama :p



Nüüd on mul juba pikemat aega käsil jaki õmblemine, aga kuna sellega on ootamatult palju tööd, siis vahelduseks tegin paar päeva tagasi omale ühe hõlsti:



Mees ütles, et talle ei meeldi, aga kui pika varrukaga asi alla panna, siis võib kanda:


Kuna mul on tark mees, siis küllap tal on õigus.

Kommentaare ei ole: