reede, 19. märts 2010

Taaskasutus

Tahaks osata õmmelda. Aga ei oska :( Ja minusuguse pudinäpu jaoks sobivaid kursusi ka pole leidnud. Mulle ei sobi kursus a´la "seeliku õmblemine". Ma kujutan ette, kuda ma sinna kohale lähen ja kuulan nagu hiina keelt. Vaja oleks päris algusest. Materjalid, pisted, lõigete suurendamine/kahandamine. No kõike ühesõnaga.
Aga ega siis oskamatusest ei saa lasta end pidurdada :p
Mul on ju ometi RAAMAT. Anu Pink "Õmblemine". Täpselt see, mis vaja.
Ja lisaks raamatule vanad velvetid, tahtmine ja lõikeleht.

Minu õmblemine käib nii, et vaatan juhendi pealt - ahah, ühenda tasku - otsin raamatust õpetuse, kuidas seda imelooma tehakse - ja samm sammult teen täpselt õpetuse järgi.
Päev läbi mässamist ja siin nad nüüd on: vanast uus, minu velvetitest mimmule velvetid.



Tagataskuid oli ette nähtud tegelikult 2. Aga kuna ma ei olnud kindel, et ma suudan 2 ühesuurust taskut teha ja need ühele kõrgusele kinnitada, siis ma tegin ühe.



Nagu näete, siis sellised lihtsad. Minu jaoks terve pika päeva töö. Kell 1 päeval alustasin ja 10 õhtul lõpetasin.



Taskud, mille üle ma erilist uhkust tunnen :)



Mimmu oli pükste üle väga õnnelik, aga poseerida eriti ei tahtnud. Sellel pildil ma palusin tagumist poolt näidata.



Aga täitsa kenad ju!

2 kommentaari:

murit ütles ...

Aplaus ja lillevarred! Väga imeilusad ju!

Karin ütles ...

Aitäh :)