laupäev, 1. oktoober 2011

Mehe jahipüksid

Minu meelest tulid täitsa hästi välja ja mees ütleb, et on mugavad ka.
Erisoovid said ka täidetud: tagumik on topelt kangast, küljetaskud on suht suured ja mõlema põlve kohal on veel krõpsuga suletavad klapiga taskud, kuhu mahub palju (ma küll ei tea, mida üks jahimees taskusse topib, põder sinna ju ei mahu) :p
Põlved tegin väljavenimise ennetamiseks kergelt kottis.
Rihma aastad said ka topelt, et kui mõni part vms vööle riputada, on tugevam.
Ühesõnaga, mees sai püksid ja mina sain teada, et mul on hädsti uut õmblusmasinat vaja. See vana pensionär, mis mul praegu on, ei jaksa nii tugevat riiet õmmelda. No kahekordsest läheb läbi, aga neljakordsega jääb juba hätta ja rohkemast ma üldse ei räägi.


Posted by Picasa

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Sa oled ikka väga tubli. Minu jaoks juba liiga palju õmblusi :) Jaanika