neljapäev, 31. detsember 2009

Meem


Mariss arvas, et ma peaks oma käsitööaasta ka kokku võtma. Eks ma katsun.

Reeglid:

1) too esile oma selle aasta lemmiktöö(d) käsitöövallas ning kirjelda lühidalt, mille poolest on too sulle hingelähedane. Töid võiks olla kuni 2.
2) saada meem edasi paarile käsitööblogijale

Kuigi ma sel aastal sain maha ka mehe kampsuniga, mis on minu jaoks päris suur töö, siis vaieldamatu lemmik on kindlasti mimmu kleit. Ma olen sellega kohe tõesti Paksult Rahul.
Tükk aega võtsin hoogu, siis ootasin lõnga, siis olin seelikuosa juba peaaegu valmis saanud kui selgus, et parempidise koe asemel peaks olema rips, harutasin kõik üles ja hakkasin otsast, siis ei saanud alumist serva sirgeks, et üles ei rulliks. Ühesõnaga palju tegemist. Aga lõpp hea - kõik hea.

Teiseks valisin lihsalt lõbusa tegemise: vilditud jänesed. Esimene katsetus viltida :)

Ma ei tea, kas keegi siin üldse mu tegemisi jälgib, aga äkki Kristel võtab teatepulga üle ja teeb ka kokkuvõtte oma tegemistest.

2 kommentaari:

KK ütles ...

Imeilus kleit!

Perekond ütles ...

Väga ilus kleit!