teisipäev, 1. detsember 2009

Uus kiiks

Nagu palju muudki, tiksub mul juba tükk aega kuklas soov tikkida.
Viimati ma tikkisin algkoolis emale jõuludeks ristpistes ühe küünlapildiga liniku. Sellega minu tikkimiskogemus piirdus. Laupäeval käisin Rahvusliku käsitöö päeval Moonika Kroshetskina käe all arhailist tikandit tudeerimas.
Ja et uusi teadmisi mitte niisama ära unustada, hakkasin kodus üht pisut topiliseks läinud lambavillapatja kaunistama.
Esimese motiivina kuue õielehega roos, mis peaks sümboliseerima ühtsust ja minu mäletamist mööda oli ka sellesuvisel laulupeol üks rohkelt kasutatud kujundeid.
Terve õhtu tihedat tikkimist ja kontuurid valmis nii kui sips :p

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tundub, et olen maha maganud väga asjaliku koolituse. Kas koolitusel soovitati ka kirjandust? On ilmunud äkki mõni raamat, kust arhailist tikandit tudeerida?
Tänud ette abi eest!

Karin ütles ...

Kirjandusest midagi ei soovitatud. Aga pihuloomade raaamatus vist peaks olema üht-teist.